Pages

Monday, January 30, 2012

SENI BINA : REVIEW


BISMILLAHIRAHMANIRAHIM



Alhamdullilah. Kerja semua siap? Hee insyaAllah. Sekarang pun penghujung sem tiga. Terasa cepat sangat berlalu. Konklusinya, sem tiga ni terasa indah, banyak pengalaman. Walaupun bukan semuanya seronok, ada juga peritnya, tapi kehidupan.. terpaksa telan dan terus ke hadapan.   

Pengalaman yang sangat-sangat menarik. Terasa sayang nak tinggalkan sem tiga. Rasa berdebar pulak nak masuk sem 4. Banyak persediaan yang perlu ada. Rohani jasmani mental emosi. Supaya lebih berhati-hati dan lebih bersedia. Sesungguhnya seni bina sangat mencabar. Kadang-kadang macam dalam mimpi. Betul ke aku masuk archi ni? Padahal dah tiga sem. Terasa baru sahaja lepas interview..

Walaubagaimana pun, sudah pun di UITM Perak. Memang takdir di beri peluang menuntut ilmu disini dan kos ini. Sebelum ini, tiada peluang lain.jika mereka keliru dengan beberapa peluang, saya hanya tekat dan terus berdoa untuk kos ini. Ini sahaja. Ya. Takdir aku. InsyaAllah, dengan usaha doa dan berkat ibu bapa, tiada yang mustahil. Arkitek atau tidak itu bergantung pada Nya. Diri di sini, menuntut ilmu Nya  dan mohon lebih dekat dengan NYa. Amin.




trip cameron



trip aquaria



LiMaS bersama archi UiTM Perak dan Politeknik Ungku Omar

archisport


ADA archiday

site visit


Dhamirah Dinner <3


review :)



archighok <3




terima kasih sahabat. archirockians.. semoga ukhwah kita kuat sehingga akhir hayat.. insyaAllah segalanya akan kita hadapi bersama. sungguh, segala yang baik semuanya datang dari Allah, yang kurang datang dari kita sendiri. jadi, carilah yang terbaik. mohon maaf seandainya diri ini ada menguris hati sesiapa. kadang-kandang diri tak sedar. tak sempurna. InsyaAllah, semoga semuanya terbaik untuk sem depan dan akan akan datang. sayang korang KERABAT SENI BINA :) 





No comments:

Post a Comment